ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

Dagen i bilder

Kategori: Dagen i bilder

 
Efter en lång och god frukost stack vi ut på en liten promenad till affären
Medans bebis sov middag ute så började vi förbereda och städa för grillkväll
Vid fyra fem snåret kom våra gäster.



Alltså kolla bara. Vilka jäkla fina pojkar <3 Walter och Julian


Vi dukade långbord med sallad och massa goda såser.
Vi helgrillade fläskfile och gjorde rotsaker i ugn! Mums
Nu har jag badat Walter, stoppat han i säng och är helt slut. Ska göra mig en thekopp och inta soffan. Får se om gubben joinar mig eller om han sticker ut på fest.
Hörs i morrn raringar . Ta de lungt i kväll nu :)

KOMMENTARER:

  • Denise säger:
    2013-04-30 | 20:14:27
    Bloggadress: http://www.livetmedjulian.blogg.se

    Så sjukt fina är dom och leker som tvillingsjälar <3 Vilket trevligt bordsskick min son har... fötterna på bordet hahaha! Tack för en supermysig kväll! Julian somnade också gott! Ses imorgon. Sov så gott!

    Svar: Haha, Ja våra grisrövar <3 Ses i morrn gumman <3
    Ankpung

  • Emma säger:
    2013-04-30 | 22:02:33

    Vilka snygga äggkoppar! Vet du möjligen om de finns att köpa fortfarande och var?

    Svar: De är från Ikea faktiskt. Men är nog två år sen. Men om du har tur så har de kvar dem :) De har ju ett bas sortiment som ligger kvar :)
    Ankpung

  • Rebella Rainbow :3 Löl säger:
    2013-04-30 | 22:57:16

    Sitter och sötar mig över dig och din familj.... Vill också, om typ 10 år!

    Svar: Tack så mkt :) Ja barn är underbara, men man hinner :)
    Ankpung

  • Maria säger:
    2013-05-01 | 07:57:30

    Hej! Va trevligt det ser ut! :) en fråga, om jag har uppfattat det rätt så är din sambo inte biologisk pappa till Walter? Men har dom en far och son relation eller vill ni att han ska se på din sambo som mammas pojkvän? Haha vet inte hur ja ska formulera frågan, men min poäng är iaf min mammas man är som min pappa även fast han inte är de biologiskt och jag är så tacksam över att han finns i mitt liv :) min biologiska pappa är en riktig skitstövel

    Svar: Nej han är inte Walters biologiska pappa. Vi träffades när jag var i andra månaden. Den biologiska pappan har noll kontakt, han själv som valt de. Så vi ser min sambo som hans pappa, Walter kallar han för pappa . Får förklara för han när han blir äldre hur allt ligger till!
    Ankpung

Kommentera inlägget här: