ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

vecka 20

Kategori: Videoinlägg

 

KOMMENTARER:

  • Hanna B säger:
    2014-12-13 | 18:12:03

    Hej!

    Har följt dig ett bra tag nu! Tycker du är stencool 👍👍👏😃 Tänkte bidra med fina namn till sonen. Själv tycker jag Alvar är häftigt och gammaldags. Walter, Ralf och Alvar. Sen finns ju Hjalmar, Helmer, Holger, Vilgot, Algot, Tage, Ernst, Egil, Brynolf, Knut, Kurt, Svante, Volter. Osv.

    Hade bäst!!! =)

  • Sandra säger:
    2014-12-14 | 10:54:07

    Va roligt med en till pojke! Jag har alltid gillat namnet Conrad! Walter, Ralf o Conrad! Passar ju som handen i handsken :)

  • Julia Stjernberg säger:
    2014-12-14 | 11:42:28

    Hallå O stort grattis till lilla pojken:)) här kommer lite söta gubbnamn.. Olle, Bertil Och Rudolf!
    Må bäst!! :))

  • Angelica säger:
    2014-12-14 | 13:03:00

    Jag gillar Ture,Karl och Harry 👍 kram

  • Jennifer säger:
    2014-12-14 | 13:56:11
    Bloggadress: http://livetiskoogen.blogg.se

    Hjalmar tyckte jag va fint.
    Annars är Melker ett himla gulligt gubbnamn.

  • Jennifer säger:
    2014-12-14 | 13:59:13
    Bloggadress: http://livetiskoogen.blogg.se

    Hjalmar tyckte jag va fint.
    Annars är Melker ett himla gulligt gubbnamn.

  • Yohanna säger:
    2014-12-14 | 15:13:40

    Hej!

    Våran äldsta (2 år och 9 månader) heter Ralf och när vi väntade vårt andra barn bestämde vi att, om det blev en kille, han skulle heta just Frank. Nu blev det en flicka (nu 11 månader) så det blev en Sonja i stället. Så absolut röstar jag för en liten Franka! :-)
    Lycka till med allt!

  • Yohanna säger:
    2014-12-14 | 15:15:00

    Hej!

    Våran äldsta (2 år och 9 månader) heter Ralf och när vi väntade vårt andra barn bestämde vi att, om det blev en kille, han skulle heta just Frank. Nu blev det en flicka (nu 11 månader) så det blev en Sonja i stället. Så absolut röstar jag för en liten Franka! :-)
    Lycka till med allt!

  • Rebecka säger:
    2014-12-14 | 15:27:14

    Julius är gammalt o vackert

  • Tommy säger:
    2014-12-14 | 19:04:19

    grattis till ännu en son :-) jag gillar Alfred kan vara Astrid Lindgrens fel?? sen har jag ett udda förslag som har skapats i mitt underliga huvud. Tror inte att jag har hört det någonstans förr och det är Tinton ;-)
    Lycka till i sållandet och funderandet..

  • Stina säger:
    2014-12-14 | 21:38:34

    Tycker Frank, helt klart :-)

  • Karin säger:
    2014-12-15 | 11:32:05
    Bloggadress: http://forevermore.blogg.se

    Älskar namnet Algot men Tage, Karl-Axel, Tore, Gilbert, Adolf, Karl-Oskar, Jonas Petter tycker jag är fina namn. På 1400-talet var det många som hette Halvard och det namnet älskar jag också. Håller tummarna för att allting går bra och att ni kommer överens.

  • Karin säger:
    2014-12-15 | 11:59:20
    Bloggadress: http://forevermore.blogg.se

    Såg nu att Gottfrid har namnsdag idag och jag tycker att det också är fint.

  • Adéle säger:
    2014-12-15 | 13:18:16

    Hej Nikolina!
    Jag syr härliga babytäcken, kika in på min Facebooksida
    PATCHWORK by Adéle Sannagård
    Såg i videoinlägget på gravid vecka för vecka vad du införskaffat åt bebisen, och tänker mig att det finns något mysigt jag sytt som faller dig i smaken ;)
    Mvh Adéle

  • Mariam säger:
    2014-12-16 | 12:15:17
    Bloggadress: http://www.lovingfamily.blogg.se

    Åh vad mysigt!
    Kolla gärna in min blogg! Bildbomb från London!

  • Karin säger:
    2014-12-16 | 22:06:11
    Bloggadress: http://forevermore.blogg.se

    Tänkte tipsa om denna hemsida och hoppas att ni kanske finner något som passar: http://www.finnfalla.se/forsk/forskindex.htm och klicka på Mansnamn.

  • Elin säger:
    2014-12-20 | 23:25:00

    Nu har jag för mig att ni har bestämt er för Algot och det är ju superfint. Min min dotter hade vart en kille skulle hon ha hetat Frans eller Frank. Så Frans tänkte jag tipsa om. En tok-Frans, så gulligt! :). Kran

  • sandra säger:
    2015-01-06 | 23:05:43
    Bloggadress: http://vikingsmamma.blogg.se

    Har inte direkt några tips på gubbnamn men lite ovanligt namn har min son, Viking. Älskar de & tycker de är ganska coolt med :) annars håller jag med ovanstående om frank, de är riktigt fint 😍

  • lillan säger:
    2015-01-07 | 23:29:18

    Hardy
    Ruben
    Tiam
    Ragnar
    Haha de är kul med namn ☺ha de gott!

  • Johanna säger:
    2015-02-19 | 01:33:42

    Har precis hittat din blogg efter att ha kommit in på din instagram ett par gånger. Gillar verkligen din stil på barnkläder men mest på val av namn. Jag ville ha Ralf till vår son men min sambo hade bestämt sig för Frank så det fick det bli. Har alltid gillat Walter också men det heter min sambo i efternamn så det blev Frank walter tillslut men får jag en till son så ska han få heta Ralf =D

    Svar: Haha va coolt. Vi hade Frank som förslag oxå 😘✌
    Ankpung

Kommentera inlägget här: