ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

Årsredovisning

Kategori:

Min årsresumé. 
1. Förra nyårsafton hade vi precis kommit hem från bb med en liten Ralf. Jag skålar in de nya året med bubbel och en bebis hängandes i bröstet. 
2. Mars. Jag börjar gå promenader varje dag för att komma iform igen. En kväll lyder inte mina ben mig. Jag vinglar hem i tron om att jag har en panikångestattack. När jag dagen efter vaknar med halva ansiktet bortdomnat söker jag läkarhjälp. Där upptäckts en förändring på min hjärna. Som senare visar sig vara min chiari. 
3. Efter båda mina föräldrar gått bort i den där jäkla sjukdomen cancer så  bestämmer vi oss för att köpa mitt föräldrahem. Första flyttlasset går i april. Och vi börjar renovera lite smått. 
4. Maj. Jag genomgår en omfattande skalloperation där 5 cm av mitt skallben tas bort samt halva översta nackkotan. 
5. Juni. Jag spenderar månaden med tryckförband kring huvudet och fokuserar på att läka ihop. 
6. Juli. Jag blir fru Thun.
7. Augusti. Ännu ett frö börjar växa i min mage. 
September till nutid. Min man börjar jobba igen. Jag klarar av vardagen utan problem igen. En envis trötthet, huvudvärk och dålig balans hänger kvar men de lär jag mig att leva med. Nya dörrar öppnas tack vare min instagram (och en jäkla envishet från min sida). Jag inleder många nya spännande samarbeten, är med i programserien gravid vecka för vecka . 
Mitt nyårslöfte blir att lägga minst tre timmar i veckan på min självbiografi som jag hoppas hinna klart med under 2015.
Hur har erat år varit? 

KOMMENTARER:

  • Karin säger:
    2015-01-07 | 12:04:25
    Bloggadress: http://forevermore.blogg.se

    Vilket händelserikt år! Mitt år var okej.

  • Ninni - Vimsiga mamman säger:
    2015-01-11 | 10:38:18
    Bloggadress: http://ninnzan.se/

    Oj, skalloperation :o har allt gått bra

  • linnea säger:
    2015-01-21 | 10:46:00

    Hej det verkar va intressant o följa upp men såg att det e många video inlägg.. Har du möjligen lust o skriva in text? Det finns många program för det. Ä uppr döv så.. Men förstår om du inte orkar. Lyckas till med allt o kram!

  • ida säger:
    2015-01-24 | 18:03:17
    Bloggadress: http://galettt.blogg.se

    Vilket år du haft!
    Men måste säga att jag gillar sista bilden, nr 7 skarpt! Verkligen fyndigt :))

Kommentera inlägget här: