ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

Kreativ

Kategori: Allmänt

Jag har så mkt ideér som bubblar inom mig. Som ni vet så har jag påbörjat min självbiografi. Tanken är att den ska komma ut till försäljning också. Men den skrivs för min skull och för barnens skull .
Lite i terapisyfte för mig. Så jag tar fram den när jag känner att jag orkar helt enkelt. Därför har jag lovat mig själv att jag har hela året på mig att skriva klart. Nu har jag under några veckor inte orkat skriva ett ord. 
Men tankarna flödar på annat håll.
Jag har idag bestämt med min favoritsömerska nenah.se att jag ska få göra en "ankpung for nenah" kollektion .
Jag har redan gjort massa skisser. Alltid haft en dröm om att få designa kläder.
Nu börjar vi småskaligt . Tänker mig en sommar kollektion med ca fyra plagg. Ett plagg blir ett linne som kommer finnas i både barn, dam och herr storlek. Men fokus ligger på barnplagg. 
Inga inovativa modeller, utan fokus på sköna roliga basplagg ! 


 
Ni som följt mig ett tag blir nog inte så förvånade över mina inspirationsbilder 


 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-02-22 | 21:19:05

    träffar walter sin halvbror? :)

  • Märta säger:
    2015-02-22 | 21:21:46

    du är så himla bra, bäst är du!!! när jag skrollar genom bloggen och din instagram vill jag bara ta dina barn för sötare har jag inte sett <3333 du är verkligen BÄST och en så jävla (ursäkta språket) bra förebild som vågar vara ditt snygga jag. Du verkar ha drömfamiljen med en härlig man som bulten, dina två, snart tre helt bedååårande barn och helt underbara du. Jag älskar att du står på dig angående allt och fortsätt kämpa tjejen för du äger!!!!! Frivilliga kramar <3333

  • Märta säger:
    2015-02-22 | 21:22:19

    du är så himla bra, bäst är du!!! när jag skrollar genom bloggen och din instagram vill jag bara ta dina barn för sötare har jag inte sett <3333 du är verkligen BÄST och en så jävla (ursäkta språket) bra förebild som vågar vara ditt snygga jag. Du verkar ha drömfamiljen med en härlig man som bulten, dina två, snart tre helt bedååårande barn och helt underbara du. Jag älskar att du står på dig angående allt och fortsätt kämpa tjejen för du äger!!!!! Frivilliga kramar <3333

  • NenaH säger:
    2015-02-23 | 13:34:19

    🙏❤️

  • Marie säger:
    2015-02-24 | 09:00:33

    Blir det kläder för oss som har en lite större storlek än L? I så fall är jag din trogna kund! Kram på dig och din fina familj! :)

    Svar: allt sys på beställning. så du kan få efter dina exakta mått 😘😘
    Ankpung

Kommentera inlägget här: