ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

att inte bli utvald

Kategori: Personligt

Idag är de över två veckor sen jag mailade runt till lite olika bloggportaler . 
Jag vet nämligen att jag har tillräckligt med läsare här inne för att tjäna nån krona på de.
Nu har jag ingen aning om hur mkt mail dem får dagligen. Men troligen har dem hunnit läst mitt mail.
Alltså så var jag kanske inte nog intressant. 
De är rätt läbbigt detta , när man har en totalt öppen och ärlig blogg. Mitt liv som jag visar här.
Och någon kan kika in och tycka de inte är bra nog eller tillräckligt intressant och sålla bort mig. 
Jag följer många på instagram som är just "toppbloggare"  , de vill säga de bloggar på kontrakt och tjänar nån krona på de. Och jag förstår varför jag inte passar in där. Mina bilder är inte redigerade, dem är oftast slarvigt tagna med en dålig mobilkamera, jag lägger upp exakt de jag känner för , (hur många gånger har ni inte sett mig sitta på toaletten nu ? haha) . Och jag visar den verkligheten som kanske inte är vackrast.
Allt här hemma som ska vara vitt, är mer gult. Mitt kök är fullt av små flottiga fingeravtryck. 
Jag glider mest runt i mjukisar. 
Men varför finns de inte en portal för mig då? Finns de verkligen inget intresse i att se de verkliga livet? 
Vi får se vad framtiden bjuder på. Jag kommer fortsätta blogga. Jag trivs här. Många gånger kan man inte få med all text via instagram. Men om jag blir nån "toppbloggare" eller ej , de återstår att se ! 


 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-02-27 | 09:43:10

    Har du kollat med videoband.se, bara ett tips :)

  • Emma säger:
    2015-02-27 | 09:46:08

    Just därför skulle du vara en perfekt toppbloggare, du sticker ut ur mängden och är ju så härligt ärlig jämt, precis så det ska vara! Heja dig!

  • Jeanette säger:
    2015-02-27 | 10:59:51

    Kämpa på. 💜

  • Emilie säger:
    2015-02-27 | 11:09:23

    Du får inte sluta blogga! Följer dig varje dag och bara älskar din blogg! Keep up the faith girl! You're the best 😘

  • Anonym säger:
    2015-02-27 | 13:10:42

    Jag tycker de är mkt roligare att läsa en blogg där det är som det är i en barnfamilj och inte alltid är att dansa på små rosa moln med ett helt vitt färglöst och kliniskt rent hem...

  • Anonym säger:
    2015-02-27 | 13:37:50

    Vem vill läsa om ett låtsas liv på rosa moln! alla med barn med hur verkligheten är! Kör hårt älskar att du är ärlig å inte försöker bre på!👊

  • Christina säger:
    2015-02-28 | 10:35:07

    Håller med de övriga!! Gillar din blogg för ärligheten :) många andra bloggar är så förskönade, allt är tipp topp precis hela tiden! Du bjuder på verkligheten! Ge inte upp! Klart du ska tjäna på detta!! Kram

  • Bintu Malm Fraser säger:
    2015-02-28 | 22:09:21
    Bloggadress: http://bintan.blogg.se/

    Heja dig! Klart att du kommer bli en toppbloggare! Det är ju sånt här äkta som är intressant :-) Ha det gött!

  • Sofia säger:
    2015-03-01 | 12:20:57

    Det kan inte vara för att du precis har börjat blogga mycket igen och inte gjort det "tillräckligt länge" för att de ska våga satsa på dig?
    Sjukt härlig blogg iaf! :)

Kommentera inlägget här: