ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

Annas babyshop

Kategori: Shopping

Som ni redan vet är jag stammis hos Annasbabyshop. 
Denna gång fick vi hem de sista inför Alfrids ankomst. 
Nu väntar vi bara på vagnen sen är vi nog redo :) 
Haha, Kommer nog hinna köpa hem mer grejer men redo för denna vecka iaf ;) 

Och ni ska ju inte sitta lottlösa. Koden Nikolina ger er 10 % rabatt på alla 2me produkter. 
(gäller tillochmed 19/2 )
Direktlänk till alla produkter hittar du ---> HÄR ! 

Gåstol, babysitter och en härligt muff så man slipper frysa om händerna när man kör barnvagnen! 
Märket är 2me på alla prylar ! 
 

KOMMENTARER:

  • Jennie säger:
    2015-02-16 | 22:02:23

    Ja men gåstolen är ju väääldigt viktigt till ankomsten...

    Svar: Nä de är den inte. Men kontrollfreak som man är så är de gott att ha en hemma redan nu. SKrev aldrig att den var väldigt viktig heller madam :P
    Ankpung

  • linda honkala säger:
    2015-02-17 | 13:52:45
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/lindahonkala

    hej har du någon mail man kan nå dig på Med vänlig hälsning, Linda

    Ankpung

  • Johanna säger:
    2015-02-21 | 13:45:33

    All reklam du gör och alla erbjudanden du skickar ut. Varför? Hur mycket får du av företagen i fråga? För nej, du skulle ju aldrig göra det gratis. Så hur ser dina dealer ut?

    Svar: varför? för att de är kul såklart. 😀 erbjudande och tävlingar är endast för mina följares skull. Sen hur min inkomst ser ut håller jag helst för mig själv. Förstår inte varför de intresserar dig. Är väl som vilket jobb som helst 😜
    Ankpung

  • Johanna säger:
    2015-02-21 | 16:38:42

    Ja du är ju ärlig iaf. Men du har ju det inte för följarnas skull. Du får ju grejer el pengar igenom detta... Det stör mig. Om du nu gör reklam. Varför tar du bort inläggen en stund efter att du har lagt ut "ett bra" erbjudande?

    Svar: varför stör de dig? Hur tror du alla andra bloggare tjänar pengar? Jag vill inte ha hela flödet fullt i reklam så rensar ibland. dessutom köper vissa företag bara plats i tex 24 timmar sen tar jag bort bilden.
    Ankpung

  • Johanna säger:
    2015-02-21 | 17:29:20

    För att sist du la ut så låg inlägget ute i ca 1-2h. Sen var det borta. Jag tycker det är fel för att du gör det för din egen skull. Du skiter ju i läsarna. Precis som alla andra. Gick om detta på plus förra året i svt. Därför stör jag mig.

    Svar: ja för jag hade delat de erbjudandet flera gånger. Du får helt enkelt sluta följa mig då. Detta är ju liksom mitt liv så de kan du inte bestämma över 🙈😘😂
    Ankpung

  • Johanna säger:
    2015-02-21 | 17:51:36

    Bestämmer? Rätt till en åsikt? Tycker det är trist! Du blir ju bara värre och värre. Sponsrad av ebay med? Tänk på hur du påverkar folk. Trist. Jävligt trist

    Svar: Haha nej jag är inte sponsrad av eBay. vilken dröm de vore. jag lämnar disskutionen nu. Ha ett bra liv 🙌
    Ankpung

Kommentera inlägget här: