ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

v 18

Kategori: Allmänt

 

KOMMENTARER:

  • Karin säger:
    2014-12-01 | 09:49:05
    Bloggadress: http://forevermore.blogg.se

    Älskar er tapet i ert vardagsrum med dödskallarna och gardinen med Eiffeltornet!

  • Kampen till ett plus säger:
    2014-12-02 | 11:04:51
    Bloggadress: http://kampentillettplus.blogg.se

    Riktigt nyss fondvägg ni har i vardagsrummet alltså döskalle väggen så otroligt snyggt!

    Jag bloggar om vår väg till pluset, hittade din blogg genom gravid vecka för vecka.
    Kommer att följa dig där, här i bloggen,
    instagram, fb m.m.


    Skulle vara roligt och pratas vid liten, om du har lust?

    Svar: Finns på min mail [email protected] bara att skriva där 😊👍
    Ankpung

  • Ronya säger:
    2014-12-06 | 22:52:14

    Kommentar till din video ''Vecka 19'' (Jag har inget youtube konto så jag kommenterar här)
    Åh vad jag älskar att du tar upp ''konstiga'' saker. Konstiga saker är inte rätt ord och menar inget dåligt med ordet heller :P
    Men jag menar att du pratar om åderbråck och hemorrojder. DU ÄR HELT UNDERBAR! Som du säger så pratas det för lite om sånna grejer.
    Fortsätt ta upp ''konstiga'' och tabu grejer.
    Du är bäst. Skönt om er!

Kommentera inlägget här: