ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

Wigglekart

Kategori: Shopping

Förra året så bestämde vi oss för att inga åkdon får vara inomhus .
Bobbycaren och de andra fick flytta ut och bo i vedbon.
Detta var inte min Walter så imponerad över då han avgudar sina åkdon.
Men saken var den att både jag och min man höll på att bli galna av ljudet samt att alla golv blev förstörda.
Satt de som mål att hitta nått han kunde åka på inne tills hans tre årsdag.
Jaa jag är ute i god tid , pojken fyller inte fören april. Men ska ju vara höggravid då :P
Och tillslut sprang jag på Wigglekart.


Här i videon ser ni varför denna får flytta in och bobbycaren får fortsätta bo i vedbon :) 


 
 
 
 
 
Jag har såklart fixat ett grymt erbjudande åt er också.
Koden Nikolina ger er hela 249 kronor rabatt samt fri frakt (gäller ej Urban Scooter) 
Gäller fram till söndag 25/1 2015 23.59 
Här köper ni eran ----> www.wigglekart.se 

Skynda fynda ! :) 
Kommentera inlägget här: