ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

v 23

Kategori: Videoinlägg

 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-01-07 | 07:12:11

    Jag kände precis lika när vi fick nr2. Alfred vår äldsta va inte ett dugg imponerad.. men när nr kom var det bara så självklart!

  • Catharina säger:
    2015-01-09 | 23:13:24
    Bloggadress: http://www.annasbabyshop.se

    Hej!
    Skulle vilja komma ikontakt med dig. Har du tid och möjligheten att maila mig?
    Tack på förhand

    Catharina

  • Natha säger:
    2015-01-11 | 00:40:15
    Bloggadress: http://nnathaas.blogg.se

    Såg nyss det senaste avsnitt av gravid vecka för vecka, har du några tips på hur man ska göra ifall man vill leva på sin instagram eller blogg? :) du har ju ändå lixom väldigt många följare på instagram hahah

    Svar: Aldrig ge sig. Hehe. fortsätta försöka och sprida sin blogg/instagram 😀 lycka till!
    Ankpung

  • Louise säger:
    2015-01-11 | 10:44:15

    Hej Nikolina!
    Det är något fel så jag kommer inte in på kommentarerna under nästa inlägg, så jag tänkte att jag skriver här. Jag undrar:

    - Har du gått på gymnasium? Isåfall vad läste du?
    - Vad jobbade du som innan du fick barn?
    - Vad skulle du tänka dig att jobba med i framtiden förutom att försörja dig genom publicitet?

    Hoppas min kommentar syns. Tycker du verkar vara vara en helt underbar person och jag önskar dig all lycka i framtiden! :)

Kommentera inlägget här: