ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

Min stora bebis

Kategori: Bebislook

Walter, älskade Walter. ♥
En molo tröja i dova färger som trots de (mönster och färgfreak som man är) blivit en favorit.
Jag älskar detta print ! 
 
Dagens uppdrag är att få in denna mamma i en dusch.
De märks i mitt hår att min man jobbat sent denna vecka. haha. Fy. 
När kidsen väl lagt sig har jag varit så slut att jag inte orkat mer än att släpat mig till soffan. 
Vecka 30 idag . Och de känns i kroppen att man börjar bli ordentligt stor nu. 
Vi längtar tills du är på utsidan Alfrid ! 
Ska bli så spännande och få träffa dig ! 
Samtidigt är jag galet nervös inför din ankomst.
Hur ska dina storebröder reagera?
Kommer du vara en lugn nöjd bebis?
Kommer vi få sova någonting alls? Med en Walter som vaknar minst två gånger per natt, En Ralf som vaknar en gång och så en bebis på de. ;)
 
 

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2015-02-15 | 12:22:50

    Hej! Jag tänkte på en sak.. Du har ju skyddad identitet, innebär det att du egentligen inte heter Nikolina och att dina barn egentligen inte heter Walter och Ralf? Eller hur funkar det med det där? Tacksam för svar! 😊

    Svar: Vi har våra riktiga namn :)
    Ankpung

  • Anna - annaskalla.se säger:
    2015-02-15 | 12:34:41
    Bloggadress: http://annaskalla.se

    Så himla gullig! :)

  • Erika säger:
    2015-02-17 | 00:46:18

    Varför vaknar Walter minst två gånger per natt? Menar inget dumt med frågan jag är bara nyfiken 😄

    Svar: Ja varför vet jag ej. När han sover själv vaknar han ännu mer gånger. Så han samsover med oss nu för att vi ska få sova så mkt som möjligt allihopa.
    Ankpung

Kommentera inlägget här: