ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

Dagens boys

Kategori: Bebislook

Okej, ni ska få lite svar på tal idag. Jag bryr mig sällan om elaka/nedlåtande kommentarer. Men när ni tar förgivet att ni ska välja vad mitt liv ska innehålla så måste jag få säga stopp.
Vi bor i vårat hus mitt ute i skogen. De händer inte så där jättemkt varje dag mer än städning, matlagning osv. 
Så när posten kommer är de väl dagens största händelse oftast. Haha. 
Visst jag kan lägga upp bild när jag dammsuger eller städar toaletten men jag vill inte ha dem bilderna i mitt flöde. Tycker endå att jag bjuder på mer av mig själv och min familj än de flesta gör. 
Jag älskar barnkläder, ända sen Walter började växa i magen så har de varit mitt största intresse.
De kommer alltid vara mkt shopping, då framförallt barnkläder i mitt flöde.
Mitt liv kan omöjligt vara intressant för alla där ute.
Jag shoppar mkt, och jag behöver inte alls redovisa för er vart jag får pengarna ifrån.
Min ekonomi kommer inte bli något för allmän beskådan.
Jag tycker de är superkul att fixa ihop outfit bilder på barnen. Lite extra kul när vi kör vårat eget race och har kläder som inte så många andra har.  
Jag fixar ihop mkt tävlingar . De är inte för min skull jag lägger ner den tiden. Utan för mina följare skull. Jag har generösa , rättvisa tävlingar där alla kan delta. 
Varför ska man behöva se de negativt?
Jag gör en del produktplacering dessutom. Tycker de är superkul att hjälpa mindre företag framåt.
Där behöver man inte heller se allt svart eller vitt. 
De jag vill få sagt är helt enkelt detta. Ingen där ute kommer någonsin kunna bestämma vad som syns här eller på instagram. Detta är som jag sagt förr, en rak och ärlig inblick i vårat liv ! 
Klart de retar mig när nån påstår jag inte bjuder på mig själv längre när jag någon dag innan lagt upp en bild på min byxa som spruckit i grenen.. Haha . Hallå kom igen. Hur ofta ser du sånt på andra större konton? 
 
 
 
 
De här ljuvliga settet kommer från http://instagram.com/bysabinamangard
 
Walter har tröja från hm och byxor från blingo ! 
 
 

KOMMENTARER:

  • Ela säger:
    2015-02-13 | 11:31:28

    Jag tycker att det är härligt att följa dig och din familj här och på instagram, oavsett om det är bilder på kläder, Skrevbilder eller sittapåtoabilder!
    Att ens komma på tanken att fråga om den privata ekonomin är bara trångsynthet och avundsjuka!
    Snälla fortsätt i samma spår och låt ingen komma åt dig!

  • Carro säger:
    2015-02-13 | 11:44:31

    Jag tycker du är en grym tjej :) Skit i vad alla tycker och tänker. De mesta är bara avundsjuka.
    De är ju faktiskt upp till dig o gubben hur mkt du shoppar inte alla andra. Önskar jag oxå kunde shoppa så men jag har tyvärr ingen ekonomi som håller för de. Men du är en grym mamma, kvinna osv och de är skit kul att läsa om eran vardag ♡

  • Jackie säger:
    2015-02-13 | 12:04:02
    Bloggadress: http://ingenrastingenro.blogg.se

    Yeah! Kör hårt!

  • Malin säger:
    2015-02-13 | 12:37:44

    Fast det är väl ändå en inte helt orimlig reflektion? När kanske 80% av inläggen plötsligt uppmanar till konsumtion så är ju förändringen ganska stor jämfört med sen bara nån månad eller två tillbaka. Det är inte på något sätt otrevligt eller elakt menat utan som sagt bara en reflektion. Och såväl positiv som negativ feedback måste väl ändå vara nyttigt? Att få veta vad dina följare tycker. Och din egen ekonomi har åtminstone jag inte nån åsikt om, det är mer just uppmaningen till konsumtion.
    Att du bjuder på dig är verkligen sant, det är ju bl a det man gillar så mycket med dig. Man kanske helt enkelt har blivit för bortskämd med den biten så när det nu har blivit lite mycket av det där andra så saknar man den där bjussiga tjejen som man en gång började följa. Jag gillar dig som sjutton!

    Svar: Ja men så här ser mitt liv ut just nu. Jag är extremt gravid. haha. Orkar inte göra så mkt. Hänger mest med barnen och internetshoppar. Bjuder på de vi gör. Blivit mer förfrågningar om tävlingar och produktplacering sen jag kom över 10 tusen följare. Så därför blir de mer sånt. För jag tycker de är kul!
    Ankpung

  • Bea säger:
    2015-02-13 | 15:14:26

    Har fält dig på insta innan du blev "känd" när Ralf va ny och tycker du e lika härlig då som nu, ändra dig inte en smula för någon. Du är den enda "kända" ja följer för du bjuder så på dig själv och har en sådan härlig humor.
    Jag tycker inte du gör mer reklam än andra bloggar snarate mindre, lite reklam får man allt tåla bara skrolla om man inte gillar de

  • Caroline säger:
    2015-02-13 | 19:07:33

    Skit i vad andra tycker,kör ditt eget race tycker jag:-)
    Spännande att följa dig,då mina barn också kommit tätt. Flicka maj 2013,pojke juni 2014 och är nu beräknad till oktober 2015. Så alltså 3 barn under 2,5 år. Så skriv gärna hur du får det att gå ihop när Alfrid kommer. Puss på dig/från en mamma i Orsa

  • Ida säger:
    2015-02-14 | 01:20:56

    Lova att du aldrig mer tillägnar alla negativa jävlar ett inlägg till. Kör ditt race o skit i resten! Tycker du är svincool och jag älskar din dialekt! Tycker det är skönt med någon som inte står och visar hår, naglar, hur smal man ska va 24/7.

    Ha en bra dag och fortsätt i din stil!

  • Anonym säger:
    2015-02-15 | 16:07:52

    Tycker inte det verkar som om du shoppar speciellt mycket. Om du köper det du visar i bloggen är det inga mängder, du ränner ju inte på en massa köpcentrum verkar det som. Man kommer långt i shopping av att hänga på eBay och Tradera samt sälja av gamla grejer, det borde folk fatta innan de ger sig på dej. Sen kan ju ni fått ett arv eller vunnit på lotto, det angår faktiskt ingen.

  • mammamyra säger:
    2015-02-20 | 22:47:04

    Hjälp så sötta barn du har!! och vilka lockar på lilleman. Gillar din inlägg och att du är d. ktsm

Kommentera inlägget här: