ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

alkemistenswebshop.com/

Kategori: Shopping

KOMMENTARER:

  • tommy säger:
    2015-02-12 | 14:19:53
    Bloggadress: http://investerasmart.blogg.se

    spännande =)

  • Venice säger:
    2015-02-12 | 14:57:34
    Bloggadress: http://iamvenice.blogg.se

    En väldigt unik stil :) passar nog dig :)

  • Malin säger:
    2015-02-12 | 23:45:03

    Hej Nikolina. Jag vill i all välmening säga att konsumtionshysterin som dominerar ditt instagramflöde är rätt trist minst sagt. Du verkar ju vara en sån dunderskön tjej och du var verkligen kul att följa, men på senaste så har det här med tävlingar, rabatter, visa upp nya kläder, prylar osv gått lite till överdrift. Jättesynd tycker jag! Jag ser dessutom tusen gånger hellre en helt vanlig bild på dig & dina familjemedlemmar än vad dina fina söner ska bära för kläder under dagen. Jag förstår att det är svårt att tillfredsställa alla, men jag är övertygad om att det är fler som kan ha reflekterat över detta och det här är min åsikt, som kanske kan leda till nåt som du tar till dig- som sagt i all välmening.
    Jag hoppas att jag kommer tillbaka som en av dina följare en dag. Ta hand om dig och lycka till med bebis!

    Svar: Visst jag har shoppat mer. Men visar fortfarande mkt från oss också. Barnkläder har alltid varit min största hobby så de har och kommer alltid visas mkt på min instagram. De är mitt liv, man behöver inte följa om man inte vill 😝
    Ankpung

  • Dessan säger:
    2015-02-14 | 15:13:50
    Bloggadress: http://jetixa.blogspot.com

    Tack för rabatten :) hittade ett halsband jag har sökt ;) perfekt alltså 👍 hoppas allt är bra med er ute i buschen, ert gamla område är sig likt :)

Kommentera inlägget här: