ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

@ankpung

Kategori: Videoinlägg

 

KOMMENTARER:

  • Liza säger:
    2014-08-26 | 21:50:21

    Hej Nikolina!

    Jag tycker det var en jättehärlig idé av dig att börja videoblogga. Jag fastnade för dig när du började bombarderade Desirée Nilssons instagram för några månader sedan, och började därför följa dig. Nu för någon dag sedan såg jag att du sa att du hade en blogg.. Jag sökte på "ankpung" och självklart kom du upp!

    Jag har några förslag på ämnen du kan prata om i dina videobloggar:
    - gymnasietiden
    - kärlekar
    - Walters uppväxt
    - din kärlek för kläder med mönster
    - hur du träffade Bulten och er tid tillsammans som familj
    - din uppväxt
    - ditt liv när det var som värst (förstår att detta kan vara ett känsligt ämne)
    - dina tankar om framtiden

    Uppskattar verkligen den genuina person du framstår som här på din blogg och på instagram. Fortsätt vara den person du är idag! Du är en klippa!

    /Liza

  • Vickan säger:
    2014-08-26 | 23:07:48

    Hej Nickolina!

    Sååå kul att höra om dina förlossningar. Tänk att det är så intressant och kul att lyssna på. Iallafall när man har barn själv, annars kanske det inte är lika kul..?!?

    Jag "hittade" dej på samma sätt som Liza här ovan. Läste nån kommentar från dej hos någon på Istagram och började följa dej där. Sen nyligen hittade jag bloggen.
    Du verkar vara en sån skön tjej, med skinn på näsan och humor. I like you A lot.
    Fortsätt att vara precis som du är!

    Förresten du skrev nåt om nån bloggträff, blir det nåt med den?! :-)
    // Vickan

  • Frida säger:
    2014-08-26 | 23:48:25

    Du skrev något på din instagram förut om att du varit med i Sveriges värsta bilförare, kan du inte lägga upp det avsnittet eller länka till det här i bloggen isåfall?? Älskade det programmet när det gick men har ju inget minne av att jag skulle sett dig där då jag inte visste vem du var förut. Men om du var med vore de grymt kul att se ;) tack för dina underbara videoinlägg iallafall :) kram påre!

  • annika säger:
    2014-08-27 | 11:33:23
    Bloggadress: http://amodernmyth.bloggplatsen.se

    Nu har jag gått igenom din blogg. Vilken fantastisk och stark människa du verkar vara. Jag blir så otroligt imponerad!

Kommentera inlägget här: