ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

@ankpung

Kategori: Videoinlägg

 

KOMMENTARER:

  • Lovisa säger:
    2014-08-24 | 17:08:25

    Så jävla stark är du , du är den häftigaste, starkaste , coolaste personen jag känner . Du är min förebild ❤️ Du är guld värd, glöm inte det❤️

  • Frida säger:
    2014-08-25 | 08:06:34

    Först måste jag börja med att säga, vilken KÄMPE du är tjejen!! Sen måste jag säga att jag känner igen mig så otroligt mycket i din berättelse.. Jag är en tjej på 22år, bor i Hälsingland. Har ALLTID haft problem med huvudvärk/migrän/nackont ända sen jag varit liten och nu på slutet även domningar i ansiktet.. Det förvärrades dock efter en trafikolycka för ca 5år sedan. "Synd" nog har jag också haft mycket ångest.. Och det är ju det som läkarna pekar på, vad man än söker hjälp för. Dom vill alltid få det till att symtomen man har beror på ens ångest. Men så hittade jag dig på instagram, såg din berättelse och din diagnos. Fick en klump i magen, var säker på att jag hade lika. Men efter hur många försök som helst att få en riktig magnetröntgen utan resultat så hade jag inte mycket för för ännu ett försök.. Efter ett samtal med min sjukgymnast där jag nämnde Chiaris och min rädsla för att ha det så hjälpte hon mig att äntligen få en remiss till mag. röntgen. Nu hittade dom dock inget fel på mitt huvud eller halva nacken som var det enda som kom med på röntgen. Men jag är så tacksam att jag fann dig och äntligen fick en riktig undersökning. Jag vet fortfarande inte vad jag har men läkarna säger whiplash som inte syns på röntgen. Kommer nog få fortsätta hos sjukgymnast hela mitt liv men ändå aldrig säkert bli helt symtomfri. Iallafall, du är grym som delar med dig av ditt liv, både dom ljusa men även mörka stunderna. Kram!

  • Jessica Thors säger:
    2014-09-09 | 22:03:43

    Usch...du är så himla stark Nikolina!

    Du har fått gå igenom så mycket, men håller ändå fasaden uppe! :)

    Hoppas att allt ser bra ut, eller åtminstone inte förvärras för dig!

  • Jessica Thors säger:
    2014-09-09 | 22:03:44

    Usch...du är så himla stark Nikolina!

    Du har fått gå igenom så mycket, men håller ändå fasaden uppe! :)

    Hoppas att allt ser bra ut, eller åtminstone inte förvärras för dig!

Kommentera inlägget här: