ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

Hår

Kategori: Skönhet

Nu så har jag tröttnat på mitt befintliga hår igen. Haha, Ovanligt va ?
Så ska nog snart plocka ut mitt löshår och förbereda håret på vad som komma skall!
Ska försöka låta bli håret så mkt som möjligt i sommar sen börja bleka slingor.
Slutligen behöver jag vitt hår för att få till detta
Ljusrosa. Så jäkla snyggt !
För att få till denna ljusa nyans så blandar man rosa hårfärg med balsam innan man har i de!
Kom precis innanför dörren så ska röja upp här hemma nu, sen återkommer jag med dagen i bilder !

KOMMENTARER:

  • amanda säger:
    2013-09-24 | 20:39:10

    Hej . Undrar vilken färg du använder och vart du köper. Har letat som en idiot efter en så ljus. :-)

    Svar: Du blandar rosa eller röd med balsam för att få denna ljusa färg :)
    Ankpung

Kommentera inlägget här: