ankpung.blogg.se

The one and only Ankpung!

Gårdagen i bilder

Kategori: Dagen i bilder

Godmorgon peeps ! :)
Tänkte berätta lite om gårdagen och visa lite bilder :)
Walter hade både Neo och Julian här på playdate.
Denise började plocka ur mitt hår på kvällen. Ska ta de sista idag. Ska bli så skönt när de är borta.
Fy fan, jag är inte tillräckligt kvinnlig för att hålla på med sån skit.
Har världens jävla råttbo i bahhuvudet nu. Hoppas jag får ut de när allt hår är borta.
Jag ställde mig på vågen, 3 kilo minus. Suck. Måste försöka få i mig mer fett. Så köpte smör igår, som jag inte ätit på 10 år. Men nuså blir de smör och marmelad mackor till tusen :P
Nedan följer bilder från igår. Vi hörs !


Skagenröra och avokado. Gött. Konstigt nog så är frukost den måltid jag får i mig mest på. Ju mer dagen går desto mer illamående blir jag.

Walter gick långa sträckor själv igår. Han blev nog inspirerad av Neo.
Nu vågar han gå mellan möbler och så själv :)

Vi fick då bort mer än hälften. Men tog fan tre timmar. Duschade supervarmt igår med massa inpackning i hela huvudet så att de sista slingorna ska glida ur lättare.

KOMMENTARER:

  • Maja säger:
    2013-05-23 | 12:00:01

    Vad hette din blogg som du hade tidigare?:)
    Jätte fin blogg har du iaf! Kram

    Svar: Har haft sverigesvarstanikolina.blogg.se och Ankpung.se . Tac k så mkt :)
    Ankpung

Kommentera inlägget här: